Nuffnang

Followers

Tuesday, January 1, 2013

Khas untuk Cik Nurul.


Assalam

Entri kali ini adalah untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada cik nurul sebab memberi hadiah kepada saya. huhuhu. Terima kasih bebanyak. Gambar diatas adalah sumbangan cik nurul.

Kenapa dia bagi aku hadiah??
Sebab aku merupakan follower dia yang ke 555
macam buku 555 la pulak. kira beruntung la kan aku ny.

Aku entah bile nak jejak 100 orang followers. erm.. Kalau korang nak tengok Blog Cik Nurul
Sila lah layari

~nuruloversmylife~


Blog dia agak sempoi. merupakan salah seorang pelajar
Diploma Kejuruteraan Elektronik Komputer
dekat politeknik aku iaitu

tapi tak sure ar dah sem berapa...
aku sem poi.. dia tak tau ar....

Erm.. apa-apa pun sekali lagi cik Hazieq Sanat ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Cik Nurul diatas kesudian dia memberi hadiah kepada kita.

Thank's A lot.... huhuhu

No comments:

Post a Comment

Nuffnang