Nuffnang

Followers

Tuesday, December 11, 2012

Birthday Si Dia


Assalamualaikum Geng!

Entry kali ini mengenai kisah pribadi hidup ku, Kalau nak baca teruskan ler.. hehe

Eby nama panggilannya, manja, manis, comel dan sentiasa membuatkan hati ini gembira, aku cair dengan senyumannya. Hadirnya dia didalam hidupku memberi sinar bahagia dan ketenangan yang tidak pernah aku rasakan. 

 
Tempat perama kali kami bertemu

Walaupun pelbagai dugaan dan cabaran kami hadapi, namun aku akan tetap bersamanya. Setiap hari ku berdoa agar Jodoh kmi dipercepatkan dipermudahkan. Kadang kadang, aku terfikir, layakkah aku untuk bersama dengan insan sepertinya? yang selalu ada, yang setia dengan aku walaupun aku selalu sibuk, dirinya selalu terabai.

Jiwangnya aku malam ni hahaha... Birthday dia kali ini, aku x de hadiah nak bagi, aku just nyanyikan lagu Selamat Ulang Tahun Sayang kat dia.

Kepada Si Dia, Saya sayang awak sangat-sangat, Selamat Hari Lahir, Semoga akan bertambah Matang hehehe, sentiasa memahami saya, sabar dengan karenah saya, tahan dengan segala dugaan yang datang, bersabar dengan segala macam dugaan, tahun depan saya tak satu tempat dengan awak lagi, saya dah grade (Insyaallah). So macam yang awak cakap, mesti akan jadi macam-macam dengan hubungan kita ini. harap awak bersabar.


Senyum Selalu, kerana senyuman awak tu mampu untuk membuatkan saya gembira walaupun time tu saya tengah serabut dan banyak masaalah.

Senyuman mu menawan, menusuk kalbu! huhuhu


Itu sahaja untuk entry kali ini, bukan senang korang nak tgk aku jiwang karat kan.. hahaha
Korang jangan lupa doakan kebahgiaan aku dengan si Dia! Doakan Jodoh kami dipermudahkan, dipercepatkan ye... Thanks Korang!

1 comment:

  1. Wah!!! So sweet... InsyaAllah... Cepat2 ke jinjang pelamin tau. Jgn lupa jemput cida nnti. Semoga bahagia hingga ke akhirnya. Amin...

    ReplyDelete

Nuffnang