Nuffnang

Followers

Sunday, November 25, 2012

Mojo Mara Ke Final Anugerah Juara Lagu

Asalamualaikum Semua!

Alhamdulilah Band Kegemaran aku Mojo Mara keperingkat seterusnya didalam Anugerah Juara Lagu.
Selamat berjaya aku ucapkan. Lagu Andaiku Bercinta Lagi ni memang Superbeb!! Aku yakin lagu ni boleh menang! Tahniah kepada KRU tahniah kepada Edry, Aweera, Denny dan juga Johar! Tahniah Kepada semua. Lagu ni sangat mendalam maknanya dan aku difahamkan lagu ini Edry ambil inspirasi daripada kisah benar

Kepada sesiapa yang belum layan Video Klip Lagu Andai Ku Bercinta Lagi, Jom Layan!


Entry sebelum ini aku ada post gambar disebalik tabir Video Klip Andai Ku Bercinta Lagi. Jom kita layan dulu beberapa gambar Disebalik Tabir Andai Ku Bercinta Lagi!













Jom ramai-ramai sokong MOJO!


3 comments:

  1. sabtu ni finalist AJL ada perform kt KL area.. pi la tgk :D

    ReplyDelete
  2. memang niat dihati nak pergi.. tapi ada kerja kawin la.. huaaa...

    ReplyDelete
  3. 1st time dgr lagu ni masa cerita ameera huhu best2 good luck aweera(mojo)like2 :D

    ReplyDelete

Nuffnang