Nuffnang

Followers

Saturday, November 24, 2012

1 Sem sahaja lagi

Assalamualaikum
Hai Geng!

Diam tak diam, dah hampir tiga tahun aku kat bumi Perth ni. Dah nak habis study dah pun. Tinggal lagi satu sem je lagi. Insyaallah bulan 4 tahun depan, aku akan menamatkan pengajian aku.

Tiga Tahun sebenarnya adalah tempoh yang singkat. Pelbagai liku-lliku kehidupan dan macam-macam pengalaman yang aku dapat sepanjang aku belajar kat sana. Kawan, lawan, sahabat, cinta dan macam-macam lagilah.

Benarlah orang kata zaman belajar adalah zaman yang paling seronok! Namun, kehidupan harus diteruskan. Untuk cuti semester pada kali ini singkat sahaja, jadi aku mengisi masa ini dengan bekerja. Macam-macam kerja aku buat. Dan yang paling latest aku kerja kat kedai makan.

Hari Khamis yang lepas, aku ambil gambar kakak Qiba tunang. Masa tu mood aku sampai, jadi alhamdulilah gambar-gambar yang aku ambil pun menjadi la. Hehe. Cuma yang aku Frustnya batery rechargenable aku yg enigizer tu satu hilang. Jadi terpaksalah aku beli yang asing.

Jadi kat sini, aku nak sajikan beberapa keping gambar yang aku ambil.







Tahniah buat kakak Qiba yang baru sahaja bertunang. Adik angkat aku si Nadia tu pun bertunang hari ini. Tak dapat nak pergi sebab Transport tak ada.

Selain daripada itu, aku mengisi kekosongan dengan pergi menonton wayang. Hari tu aku pergi tengok cerita Twilight Breaking Down Part 2 dan cerita Rise Of The Gurdian. Kedua-dua cerita itu menghiburkan aku. Aku nak pergi tengok Cerita Adflin yang terbaru iaitu Orang Minyak Vs Pontianak. Tapi ramai yang kata tak best dan boring. So tak jadilah aku.

Entry seterusnya aku akan ceritakan cabaran Semester 5 JRKV PTSS

Sampai disini sahaja. Adiosss ( Pinjam Tradmark Dyka) hahaha

1 comment:

Nuffnang