Nuffnang

Followers

Saturday, December 24, 2011

(Gambar) Lisa Surihani & Yusri Semasa Majlis Pengumuman Istimewa

Assalamualaikum

Sepertimana yang korang tahu, Yusri dan Lisa bakal bernikah pada 23 Feb 2012 di Masjid Sultan Mizan di Putrajaya dan majlis persandingan mereka akan berlangsung pada 26 Feb 2012. Tahniah kepada mereka.












Lisa ni memang cantik kan? Untung Yusri dapat dia.





Aku rasa ramai lah jejaka diluar sana yang akan kecewa seperti aku kerana Lisa memilih Yusri. Erm tapi tak mengapa. Marilah kita doakan kebahagiaan mereka sehingga ke akhir hayat.

4 comments:

  1. lisa bukan sekuntum bro, lisa surirumah pun ada. hehe. salam kenal-kenalan.

    ReplyDelete
  2. cun nye lisa.. slmt bkawen utk derang. smg bhgia n bkekalan dunia akhirat..

    *haziq bole ngorat umi nazira ape.. =D hihi

    ReplyDelete
  3. Memang bagai pinang dibelah duaaa.. sama cantik sama padannnn kannnn

    btw i just voted for you for Worlds Bloggers And Social Media Awards 2012.. All the best ya... =)

    Plsssss vote me back for THE WORST BLOG OF THE YEAR @http://socialmediaweek.com.my/awards/category.php?id=33 "click vote di link www.bicaramakdara.com ye Thank youuuu =)

    ReplyDelete

Nuffnang