Nuffnang

Followers

Saturday, December 24, 2011

(Gambar) Lisa Surihani & Yusri Semasa Majlis Pengumuman Istimewa

Assalamualaikum

Sepertimana yang korang tahu, Yusri dan Lisa bakal bernikah pada 23 Feb 2012 di Masjid Sultan Mizan di Putrajaya dan majlis persandingan mereka akan berlangsung pada 26 Feb 2012. Tahniah kepada mereka.












Lisa ni memang cantik kan? Untung Yusri dapat dia.





Aku rasa ramai lah jejaka diluar sana yang akan kecewa seperti aku kerana Lisa memilih Yusri. Erm tapi tak mengapa. Marilah kita doakan kebahagiaan mereka sehingga ke akhir hayat.

Friday, December 23, 2011

Anda nak Toup Percuma? Khas untuk 5000 yang pertama sahaja!

Assalam




Ada satu survey yang sedang dijalankan yang mana sesudah korang jawab survey tu, korang akan dapat RM 5 secara percuma.




Bukan RM 5 tu yang dipandang, tapi sebagai belia, program yang ingin pendapat kita ni sepatutnya kita orang antara pertama yang memberikan pendapat. Aku isi tak sampai 5 minit je dah siap. Cuma ruangan komen tu spend banyak skit nak bagi pendapat penambah baikkan semua. Harap-harap, apa yang mereka cuba bawa akan sampai ke 'destinasinya'


korang pon kena isilah jugak ok. eh kejap, apa tu parlimen belia?

ia lebih kurang macam tempat untuk para belia ni berbincang untuk menjadikan belia negara kita bertambah bermutu. Aku tak lihat benda ni sebagai tempat berbincang, tapi aku nampak dengan sertai benda seperti ini, kita akan dapat lebih ramai kenalan yang mempunyai misi yang sama seperti kita. Sedih jugak tak ramai yang tahu lagi mengenai benda ni. Apa lagi, jom tolong untuk sebarkan berita ini kepada orang ramai!

Nuffnang