Nuffnang

Followers

Friday, September 2, 2011

Koleksi Gambar Rayaku 2011

Assalam

Selamat Hari Raya Aidlifitri. MZB
Erm.. seperti yang korang tahu raya kali ini merupakan raya yang paling best bagi aku, Kerana raya kali ini aku beraya dengan camera Sulung ku, So raya kali ni mmg banyak ar gambar yang aku snap.

Aku tidak akan upload semua gambar, sebab terlalu banyak bagi aku la, semua sekali ada lebih kurang dalam 1000++ gambar. So tak kan la aku nak upload semua kan??

First sekali mesti la gambar aku kan.. gambar yg bawah ni bkn aku yg amek k, sbb 2 dia senget hehehe

Ni namanya Udin, dia yg ambil gambar aku td

Ni Nazif, tapi kiteorg panggil dia mamat, dia ni kira sepupu aku la

Ni hazieq namanya, Boleh tahan ar orangnya.


Ni adik aku dengan aina, diorang ni mmg kamcing ar

Ni Pak cik aku, aku panggil dia wak Man

Ni lah Mak aku
ni dalam proses salam bersalaman n mintak maaf. Pagi raya lah katakan.


Ni Ayah aku.



Ni spupu aku gak, pagi2 raya dia telah mengampakkan kami semua dengan kata2nya yg cukup berpuitis dan tersirat.






Ni Spupu aku yg aku rasa paling rapat ar, aku panggil Taqi.
Utk pengetahuan korang, tahun lepas aku ambil gambar raya pakai Camera yg taqi sedang peegang sekarang. Eos 550d, milik abg wan.
Tapi tahun ni, aku snap gambar pakai camera aku la kan..




Korang jgn salah tgk plk, ni adik aku ya bkn aku, Azim namanya


ni lah Taqi, tadi x berapa jelas sgt sbb dilindungi camera.



Gambar dibawah ni gabungan diantara 3 Famly lau x silap, Ayah aku, akak dia n abang dia,
Boleh tahan ramai ar,


Gambar dibawah ni, gambar abang ayah aku dengan anak2nya, x semua yg ada ar.

Ni pula gambar Kakak ayah ku dan keluarganya


Ni gambar famlyku (Perempuan)

Ni gambar famly ku, gambar senget sikit ar, hehehe

Mak n Ayah ku, diorang lah yg belikan Camera ku, Terima Kasih mak n ayah

Adik beradik Ayah ku, ada lagi 2 org yg x de dalam gambar ni.









yg tengah2 2 la yg paling nakal sekali, hahaha



Bergambar bersama keluarga kakak ayah ku yg lagi satu.


So raya ni mmg aku raya sakan ar dengan Camera aku ni, Aku bersyukur sangat2 dengan adanya camera ini. Gambar2 diatasni merupakan gambar original, n x de yg diedit, aku malas nak edit2 ni.

Itulah serba sedikit gambar2 yg aku snap semasa raya pertama dan kedua.

Tahun ni aku dapat beraya dengan famly aku seminggu je, kerana aku kene balik Perlis balik, cuti pertengahan sem seminggu je, tapi nak wat cam ne kan, nama pun study.

Apa2 pun thanks kat korang kerana sudi singgah ke blog pribadiku ini dan melihat gambar2 yg aku ambil ni.

Macam mana dengan raya korang??

No comments:

Post a Comment

Nuffnang