Nuffnang

Followers

Monday, August 8, 2011

Yess!! Akhirnya, Hazieq Sanat sudah berpunya!!


Assalam

Alhamdulilah, setelah sekian lama single akhirnya aku mempunyai sesorang untuk berkongsi suka dan duka, yang akan selalu bersama aku, menemani aku ketika saar-saat manis, tawar, kelat dan sebagainya. Dengan dia aku akan merakamkan segala kenangan manis dan akan merakamkan segala kenangan dengan dia.
Untuk pengetahuan korang. Aku memang dah lama idamkan dia. Cuma belum berkemampuan je untuk memiliki dia. Ni pon aku dapat memiliki dia sebab mak aku yang tolong. Terima Kasih Mak.Abang sayang Mak. Aku harap korang x kecewa dengan aku.

Nak tau sapa dia? korang kene tunggu next post. daa..

10 comments:

  1. congrate haziq ... x sbar bk tggu next post ny ..hehe ... !! cpt2 post ok ..

    ReplyDelete
  2. wah, abang aizul coment ar.. hahaha

    ReplyDelete
  3. HAHA,,,yo yo ohh jewp hazieq nieh,,,
    :DD

    ReplyDelete
  4. thaniah2.. mak hang dapat menantu daa....

    ReplyDelete
  5. amboi dia bukan main ..tahniah pepepun heheh :)

    ReplyDelete
  6. Hazieq, jeles jeles Aizul Marcello comment. XD anyway congrats sbb dapat heee :)

    ReplyDelete
  7. hahahha~ semoaga berbahagia dengan si dia.. jaga elok2..

    p/s: dslr tersayang..

    ReplyDelete
  8. waaa.. udah ada 550d ka?? leh chalange nie.. NAK PINJAM!!! hahah

    ReplyDelete

Nuffnang