Nuffnang

Followers

Tuesday, August 9, 2011

Sambungan kepada Yess!! Akhirnya, Hazieq Sanat sudah berpunya!!


Assalam


Sepertimana yang aku janjikan pada korang, entri pada kali ini aku akan menerangkan or memperkenalkan korang dengan Kekasih hati ku ini. Walaupun ada diantara korang yang dah tau, dan mybe ada yang belum tahu, namun bagi mengelakkan lebih ramai yang kecewa, aku akan story perkara yang sebenar. Cik Syahidah Pamidi jangan Kecewa ya. Berdasarkan entri yang lepas. Korang tau bertapa aku mengidamkan untuk memiliki dia. Memang rezeki aku la, akhirnya dalam bulan puasa ini aku dapat memiliki dia hasil bantuan daripada Bonda ku. Ibu bapa ku memberikan galakan dan sokongan kepada aku setelah aku memiliki dia. Mak ngan ayah aku cakap. Jaga dia elok2, jangan hilangkan dia, Susah nak dapat dia. Dah dapat 2 jangan sia2 kan. Korang nak tau sapa dia??



inilah dia. Nama belom diberi lagi.

Sepertimana yang korang tau or mybe ada yang tak tau, aku ni boleh dikatakan minat ar gak dengan Fotografi ni. So kebanyakkan org yg minat fotografi ni, diorang akan mengidamkan DSLR ataupown Digital Single Lens Reflect.&lt<-- x sure ejaan betol ke x.
So setelah lama aku mengidamkan DSLR ni. Akhirnya dibulan puasa yang mulia ini, akhirnya impian dan hajatku tercapai jugak. Alhamdulilah. Terima Kasih kepada Bondaku kerana sudi melaburkan duit mu kepada anakmu ini. Mak aku belikan aku Canon 550d. Aku mmg aim yang ni pown sbb model yg ni kira berpatutan, gambar dia pon best. kiranya aku agak berpuas hati la dengan 550d ni.

Namun, aku masih lagi belum dapat menyentuh DSLR sulung ku ini kerana dia ada di Johor, Sedangkan aku pula berada di Perlis. Tiap-tiap malam aku mimpi dia. Dia akan berada disamping ku pada 27hb 8 nanti. hahaha. x sabar rasanya. Dengan adanya DSLR ini, akan ku publishkan gambar2 yang aku snap, tapi x semua la.

Gambar Yang ni kawan aku yang tangkap, Tapi dia pakai Camera 5D Mark ii. Antara Camera idaman aku gak. Harga jangan tanya aku, ko tanya pak cik Google.

Untuk Pengetahun korang, sebelum ni aku ada gak ambil gambar guna 550D Kepunyaan Sepupu aku punya Suami. Masa tu, 550D ni Baru Keluar, tapi time 2 aku lom tau sangat pasal camera ni.

Gambar dibawah ni adalah antara gambar-gambar yang diambil oleh aku menggunakan 550D, tapi ni Gambar raya tahun lepas. Apapapun Credit to Abang Wan. huhuhuhu


Ni lah adik kesayangan aku, Syuhadah, tapi yang lain pon aku sayang.


Ni Famly aku. 
Dari Kiri (Azim, Hazieq, En Sanat, Cik Sayidah, Cik Wawa, Pn Hanizan & Adah)
P/S---> Kat atasni beratur mengikut Ketinggian (Maknenya aku lebih tinggi dari Ayah aku,huhuhu dan adik aku lebih tinggi dari aku?)



Ni lah dia adik aku yang selalu buat karenah dalam Famly aku, Safiudinazim namanya. Aku n Famly panggil Azim je.




Yang ni pulak gambar kami 3 Keluarga, namun x semua yang ada
Keluarga En Sanat, Wak Jalani, Wak Azman.
Keseluruhan sebelah ayah aku ada 5 Adik beradik or 3 keluarga.

Aku rasa 2 saja Entri untuk kali ini, 

MOOD : X sabar nak balik raya, nak pegang Camera Baru.


6 comments:

  1. Untung anda dapat memilkiki kekasih anda itu,,,
    saya sangat mengidan nak jugak ade kekasih macam yang anda dapat.:)
    Salam kenal,
    nice blog,
    done following you,
    Kalau free jemput singgah ke blog saya,
    Bagi komen and nasihat ok.
    http://fahmiefiras.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. eh eh,,,ade name cida lah,,,HAHA,,,
    ishhh,,,kecewa giler nih,,,kecewa tahap gaban dah ni,,,HAHA
    hazieq kne bagi cida pnjam or jdikan cida model hazieq, baru cida maafkan hazieq,,,HAHA

    untonggla da dpat,,,cida ntah bile lah :((

    ReplyDelete
  3. t hazieq turun peneng, Kita Fotoshot sesama k.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. HAHA,,,jom jom,,,
    ye ye je hazieq ni,,,

    ReplyDelete
  5. alamak jelesnya ! nak jugak ! anyway cuba bagi nama dia encik snap ! hehe :D

    ReplyDelete

Nuffnang