Nuffnang

Followers

Sunday, August 28, 2011

Photoshot pertamaku Dengan 550d

Assalam

Baiklah sepertimana yang korang tahu, aku baru sahaja memiliki Canon Eos 550d. So seperti yang dijanjikan pada entry yang lepas, aku akan upload beberapa gambar pertama yang aku ambil menggunakan 550d kesayangan ku ini.

Gambar Opening.

 Tedy bear adik aku(Adah)

Wawa


 Wawa & Akak





Adah nak gak, katanya. (Sanggup tukar baju raya)










Abang2 amek gambar adah lompat (katanya)

Lagi sekali







 Gambar yang ni mak aku snap, amacam??




 aku pon nak gak (korea la sangat.. kan??)




Gambar-gambar diatas tidak diedit langsong, sbb aku malas, lagi pon aku bab2 edit gambar ni aku lom explore ar, aimaklom la, aku sekarang ni banyak wat editing short filem lah katakan. So itu sahaja untuk entri kali ni.

P/s : Thanks to abang Aizul Marcello coz bagi tips nak upload gambar kat blog. hehehehehe

3 comments:

  1. wawa camtik.. ade muke ko ckit... ada comelll

    ReplyDelete
  2. alahaiiii . cumilll nye lah .
    aww awwww . so sweet ;)
    ❤❤❤

    ReplyDelete

Nuffnang