Nuffnang

Followers

Sunday, August 28, 2011

Camera Sulungku


Assalam.

Baiklah, seperti yang dijanjikan, hari ini aku nak update pasal si dia yang aku impikan selama ini iaitu Canon Eos 550d yang ibundaku baru belikan. Alhamdulilah, aku bersyukur sangat-sangat kerana dapat barang yang aku impikan selama ini, kat sini aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada ibundaku kerana membelikan camera itu. Tanpa melengahkan masa lagi. aku akan persembahkan kepada korang gambar-gambar yang aku ambil menggunakan Camera Sulung aku.


Gambar pertama yang aku snap,




ok sekarang ni aku nak tunjuk barang-barang camera aku ni. bkn nak riak or takbur or berlagak, tapi just nak share dengan korang je berita gembira aku ni.

Baiklah, antara gambar barangan camera aku.


Batery Recharg (Ayah aku belikan) 

Extra Batery

Memory Card Reader


Memory card 16 Gb

 Speedlite Di622 Nissin Mark ii

Battery Grip (Aku beli sendiri)





 Tripod (Sama macam Mus punyer)


Ni lah camera sulung ku..



Itu sahaja untuk entri pada kali ini.
Entri seterusnya aku akan update pasal Fotoshot pertama ku menggunakan Camera ini.

No comments:

Post a Comment

Nuffnang