Nuffnang

Followers

Thursday, July 14, 2011

Cerita Hantu di PTSS Part 1

Assalam



Hari ini aku akan bercerita mengenai hantu yang terdapat di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Arau Perlis.

Banyak cerita yang aku dengar mengenai Hantu di PTSS ni. Biasalah setiap asrama mesti ada kisah Hantunya yang tersendiri. Begitu juga dengan Asrama atau lebih dikenali sebagai Kamsis dikalangan Pelajar PTSS or mybe warga Politeknik.

Di Asrama/Kamsis aku tidak pernah digangu atau ada pengalaman mengenai Hantu ni walaupun banyak cerita yang aku dengar.

Sebenarnya aku buat entri pada kali ini kerana ada orang cari cerita Hantu di PTSS / cerita Hantu di Polteknik Tuanku Syed Sirajuddin. So aku pon tergerak hati untuk menulis mengenainya.

Aku memang tidak ada pengalaman dalam hal ini, cuma aku pernah mengendalikan kes Histeria yang berlaku masa MSK/PLK or sebagainya.

Memang satu pengalaman yang mengamparkan dan mendebarkan.Sekarang ni aku sedang mengumpulkan cerita-cerita tersebut. Aku akan Ceritakan pada Post akan datang.

8 comments:

  1. hmm.. bese laa tue.. tiap tmpt mst ade.. cpt laa cter.. nk tau nie.. hehe.. =)

    ReplyDelete
  2. mentang2 dah duk depan... takot2kan aku kat dalam pla...

    ReplyDelete
  3. org slalu ckp, bile ada asrama, mesti ade hantu. tp alhamdulillah sepanjang 8 tahun aku dok asrama (skolah + ptsb), tak penah pon jumpe. stakat histeria tu byk lah. :P

    ReplyDelete
  4. tak saba nak tunggu part 2..interesting :)

    ReplyDelete
  5. eleh..xcm kt sni pn..kt nAa?

    ReplyDelete

Nuffnang