Nuffnang

Followers

Saturday, June 11, 2011

Rasa kehilangan

Asalam

Hari ini aku nk share ngan korang mengenai rasa kehilangan.
Korang pernah rasa x kehilangan?? X kesahlah kehilangan apa pown.. Mesti sedihkan. Terutamanya bile benda yang kita sayang yg hilang.
Aku buat entri kali ni sbb aku terfikir, macam mana kalau orang yang aku sayang hilang. Adakah aku akan dpt teruskan kehidupan.
Memang benar hidup perlu diteruskan. Tapi mampukah aku?? Aku pon x tau sbb ak x pernah merasai kehilangan yg teramat sangat. Mungkin belom masanya. Namun bila tiba masanya adakah aku akan bersedia??
Mungkin aku pernah terasa kehilangan, kehilangan basikal, handphone, beg duit dan sebagainya. Tp 2 semua biasa je bagi aku. Mungkin aku anggap semua 2 biasa je bagi aku. Tp mmg x leh nk dinafikan la, mmg la rasa sedihkan. Disamping kene marah ngan mak ayah aku sbb hilangkan brg tersebut.

Sorry entri kali ny x de pic, sbb ak update gune h/p.. Baru first time update gune h/p. Baru nk belajor.. Huhu..

8 comments:

  1. Hilang barang boleh ditukar ganti, tapi kalo hilang org, adeiiii xsanggup nk pikir...

    Entry terbaru -> Ini Jadinya Kalau Tak Belajar Jawi... (",)

    ReplyDelete
  2. mmg berat la rasenye klu ilang org yg kita syg..

    ReplyDelete
  3. mmg berat..
    sye pernah rase hampir hendak kehilangan abh..
    sbb abah sakit kuat...
    alhamdulilah....abh sembuh skg :)

    ReplyDelete
  4. HUHU,,,khilangn mmg sgt myakitkn,,,
    tp ape2 pon kite mzty tabah menghadapinya

    ReplyDelete
  5. bersedia atau tak kita pasti akan melaluinya satu hari nanti..

    ReplyDelete
  6. paling susah kalu hilang hp..nanti nak contact smua org balik susah..lgi ok hilang barang dri hilang org :(

    ReplyDelete
  7. mmg sedih rase kehilangan,sye pon penah rase kehilanagn mse arwah abah sye meninggal 3 thun yg lepas...T.T ape2pon thanks sbb follow blog sye kat spongebobgulfrenz..tp tuh blog lame,dh xbleh nk bukak.email kna blog.kaau sudi follow la blog baru sye..http://awinfaizny91.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. awin : takziah.. erm.. dah follow balik dah.. thanks...

    ReplyDelete

Nuffnang