Nuffnang

Followers

Wednesday, June 8, 2011

Hazieq Sanat Sudah Berkerjaya?

Assalam.

Lama rasenye aku x update blog ny. Ai maklom lar. org yg sedang berkerjaya.
Sekarangny, aku berkerja sebagai pembuat pizza. Bkn Pizza Hut. Tapi Diddy's Pizza.
Diddy's Pizza ny lau x silap aku terdapat kat sekitar Johor je.
Aku kerja kat2 Pandan. Nak merasa Pizza yang aku buat mai la singgah.
Harga pun berpatuan.



Regular : Rm 10.00- Rm 11.50
Famly : Rm 19.00- Rm 22.00

Diddy's Pizza ny ada beberapa jenis, iaitu
Chees, Garlic Chess, Ayam, Ayam+Paperroni, Daging, Daging+Paperoni, dan Tuna With Crab



Sangat sedap, Harga berpatutan, dan semestinya Halal. Kirenye rugi ar kalau korang x cuba.
Diddy's Pizza ny diasaskan oleh orang melayu sendiri, so kire lepaas ny dah x de dah
isu x boleh makan Pizza lagi, sebab lau makan Pizza ke Mcd ke kite kire menyumbangkan duit kepada
Amereka. Lagipun, kita harus menyokong produk tempatan. Barang kita kebanggaan kita. kan??

Kerja kat sini agak best, walaupown kekadang boring jgk biler x de custemor. Tapi bile ramai, Amekko..
x cukup tangan dibuatnya. lagipun Pandan ni tempatnye agak Strategik, sebab berhampiran dengan Bandar dan Warga Singapura



selalu menjamu selera disini. Ditambah pulak sekarang ny tengah cuti Sekolah, Malaysia & Singapura. Aku kat sini mybe dalam sebulan sementara aku cuti semster nykan. leh la kumpul duit sikit utk kegunaan pada masa akan datang.
Aimaklom lar, nanti senang time nak produce Short Filem ke, iklan ke or apa-pe utk sem depan.

Korang pulak macam mana?? Apa yg korang buat time cuti2 ni?? Cecite-cecite.


2 comments:

Nuffnang