Nuffnang

Followers

Monday, May 16, 2011

Result 4 flat!!??

Result 4 flat!!??

Assalam...

Amacam kawan-kawan? result exam Poli dah keluar. Mesti macam-macam perasaan. Ada yang sedih, ada yang gembira, kecewa, frust dan lain2
Selalunya masa inilah kita akan rasa menyesal. Orang tua-tua cakap nasi dah menjadi bubur. nak wat cam ne, ye dak? Sudah menjadi kebiasaan, iaitu apabila bende tu dah lepas barulah kita nak menyesal, barulah kita nak kenang. Bak kata orang dulu-dulu, benda yang lepas jangan ar dikenang.

Sebenarnya bagi aku, memang tak guna pon menyesal, rasanya korang pon mesti pernah alaminya tidak kira lah masa bile pon, terutamanya masa UPSR,PMR, SPM Dan lain2. Korang kalau nak yang terbaik, buatlah cara yang terbaik bkn cara terbalik. Semua usaha korang itu akan berbaloi apabila keluar result nanti. Bak kata orang tua-tua

Berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ketepian, Bersusah-susah dahulu, bersenang-senag kemudian

Maksodnya?? : korang pikir lah sendiri.

Alhamdulilah, Result aku ok.. tak naik tak turun. Tapi mybe aku rase boleh usaha lagi kowt. Sbb sem ni aku main-main dan tak serious, ditambah pula dengan masaalah group dan sebagai nya.. huhuhu.. ai maklumlah kerja berkumpulan ni sangat susah, terutama apabila dapat group yang tidak sekepala or sehaluan or yang paling sakit curi tulang. Nanti kita yg buat kerja dia yang dapat nama. Aku dah lalui bende tu, tu yang aku berani cakap.

Erm...Sempena Hari Guru ini, aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua guru-guru yang pernah or tidak pernah mengajar aku samaada secara langsung or tidak lansung sepanjang aku bergelar pelajar. Terutamnya kepada insan-insan yang aku nyatakan disini. diorang ni sangat banyak berjasa kepada aku dan sangat banyak mengajar aku erti kehidupan

En Sanat B Ishak
Raja Hanizan Raja Ismail





Diorang ny parentz aku. Ibu Bapa juga adalah Guru.. Kan??

SMK Impian Emas

En Azmi Zainal Abidin - Macam ayah aku. Dia ajar aku Math

Pn Safura - Pegawai Kaunseling aku. Sangat-sangat banyak mengajar aku erti Kehidupan dan lain-lain. Dia juga sentiasa menyokong aku.

Cik Rafidah - Mak or Kakak aku..erm mybe kakak kowt. Dia Ajar Sains & Biologi. Kekadang bila aku tengok or dengar suara fara fauzana aku akan teringat kat Cikgu Rafidah. Sebab perangai diorang hampir sama kowt. huhuhu... Sama-sama banyak cakap, sama-sama cantik, sama-sama rendah,huhu x rendah sangat ar. erm pe lagi.. sama-sama gelap, (tp x sangat la)... Huhuhu..

Pn Afidah - Dia ajar aku dari From 1 . Mengajar Subjek Bahasa Inggeris. Tulah pentingnya English Education.

Pn Wan Naimah - Mengajar aku Subjek Add Math. daripada aku tak pernah lulus subjek ni sampailah aku lulus Subjek ni masa Spm Dulu.

En Mustafa Kamal - Penolong Kanan aku masa 2. Banyak memberikan sokongan kat aku. Tp sekarang dia dah pindah.

Tn Haji Mursyid- Dia mengajar aku subjek Sejarah. tak silap aku Dia mula mengajar aku dari From 3 lau tak silap.

Pn Kalsom - Dia mengajar aku Prinsip Akaun.

dan kepada yang tak disebutkan diorang jugak banyak berjasa kepada aku just yang aku nyatakan kat atas ini lebih banyak yang diorang lakukan..




Cik Rahimi - Seorang wanita yang sangat best, sangat baik dengan aku, walaupun dia bukan lec dari jabatan aku, namun aku rase, dialah lect yang paling aku rapat walaupun dia tak rasa macam tu. hahaha.. sangat best bila bersembang dengan dia. Dia sangat Banyak memberi sokongan kat aku.

En Ahmad Zamri - Offcourse la En Zam kan... Hahaha.. seorang yang agak tegas, namun sangat best orangnya. bagi aku setakat ini dia adalah lect yang paling bagus yang pernah mengajar aku.

Cik Salbiah - Mengajar aku subjek StoryBoard. Pada mulanya aku tidak berapa berkenan dengan dia sebab dia attack aku masa firsttime aku masuk kelas dia. namun akhirnya aku sedar yang dia hanyalah hendak memberi pengajaran kepada aku. Akhirnya aku sedar dan banyak belajar dari pengalaman dia dan banyak mengambil nasihat dari dia.

Pn Rafidah,Cik Siti Izani, En Amir, Miss Sathya, Pn Rohayu, Ustaz Hamdan, Ustazah Hasnida, Ustaz Husba, En Tarmizi, En Syakir, Ustaz Hasminudin, Cik Erni

dan kepada semua lect yang mengenali diriku ini. sorylah kalau tak dapat disebutkan disini.


Erm Baiklah sampai disini jerk..



Mesti bestkan lau dapat result macam ni??


Klik Untuk Besarkan

P/S :Jgn lupa Koment.....

Mybe korang berminat dengan entri ini :


26 comments:

  1. Salam...i believe you are on the right track.Congrats on your result....

    ReplyDelete
  2. salam....I do believe that you are on the right track. You have chosen the right subject that suitable to you.
    Congratulation on your result. Hope to see you soon.

    Yours, Abg Nas

    ReplyDelete
  3. hohoho photoshop ka...
    sem 3 ye atok kita dapat result cm atas uh..

    ReplyDelete
  4. Giler ar lau dapat resul cam 2... hahahaha

    ReplyDelete
  5. HAHAHA! kalau lah aq mampu dpt cmtu..=(

    ReplyDelete
  6. Dyka : boleh je... just kene berusaha...

    ReplyDelete
  7. CHAIYOK2!!!!
    truskan usaha...
    kerana usaha itu tangga kjayaan ;)

    ReplyDelete
  8. wow ! congrates ya 4 ur result ! strive 4 excellent !

    ReplyDelete
  9. Budak Botak : 2 lay tgh dok usaha ny... i will try my best... huhuhu... thanks datang singgah..

    Syahidah Pamidi : Terima kasih cida... i will....

    Schasya : terima kasih... tapi resul 2 mybe masa akan datang...

    ReplyDelete
  10. insya'allah boleyh ! usaha tangga kejayaan !

    ReplyDelete
  11. truskn usaha anda,...4flat psti jdi mlik anda..hu3

    ReplyDelete
  12. terima kasih princess miyamour....

    ReplyDelete
  13. ler ingatkn result ko sem nih..tertipu lak..kikiki
    harap2 jdi kenyataan.

    ReplyDelete
  14. Haha.. aku igat ang dpat 4 flat tdi..abes result betul ang brapa? pastu shamil lak dpat bapa? huhu
    btw xpe Insyaallah bole la sem dpan..

    usaha2x!

    ReplyDelete
  15. lala : insyaallah... Just kene berusaha dengan lebih gigih..

    Kugiran : mane la aku tau shamil dapat bepe... bkn 1 kelaz pown... cube ko try test tanyer dia...

    ReplyDelete
  16. pehhh weyyy..kau seseorang yang pandai di politeknik la wey..
    gileee
    semua 4 jewwwww...
    adesss snarai ketua jabatan lagi..fuyoooo
    thniah weyyy....
    btw kita sama sem..hee sem2..yeahh

    ReplyDelete
  17. singgah sini.. bace entry ni.. nak tnye poli tuanku syed sirajuddin tu kat mane ye?? sebab skang ni tgah tggu keputusan poli... on 22 mei ni.. then nak tau.. care belajar poli & U same ke??

    ReplyDelete
  18. Wanie : PTSS dekat Ulu Pauh, Arau Perlis. Cube tengok dekat enty (Diploma Pengajian Video & Filem Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Arau Perlis) rasenye ada penerangan sedikit pasal PTSS...

    aqmalazmi : result yg dipaparkan adalah harapan aku pada masa akan datang...

    Budak botak : dah baca dah.... thank sudi singgah...

    ReplyDelete
  19. Cik Fza : Thanks

    The Lekat Lekit Story : terima kasih.. huhuhu dah baca dah entry terbaru kamu...

    ReplyDelete
  20. huhhhhhhh! mmg terbaik la.. 4 flet sume.. record! hoho

    ReplyDelete
  21. harapan yg sama...mudah2han 2 sem terakhir akn dpt 4flat.insyaALLAH...:)

    P/S:JOM BJUANG!

    ReplyDelete

Nuffnang