Nuffnang

Followers

Thursday, May 19, 2011

Khas untuk Cik Nurul...



Assalam

Entri kali ini adalah untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada cik nurul sebab memberi hadiah kepada saya. huhuhu. Terima kasih bebanyak. Gambar diatas adalah sumbangan
cik nurul.

Kenapa dia bagi aku hadiah??
Sebab aku merupakan follower dia yang ke 555
macam buku 555 la pulak. kira beruntung la kan aku ny.

Aku entah bile nak jejak 100 orang followers. erm.. Kalau korang nak tengok Blog
Sila lah layari




Blog dia agak sempoi. merupakan salah seorang pelajar
Diploma Kejuruteraan Elektronik Komputer
dekat politeknik aku iaitu


tapi tak sure ar dah sem berapa...
aku sem poi.. dia tak tau ar....

Erm.. apa-apa pun sekali lagi cik Hazieq Sanat ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Cik Nurul diatas kesudian dia memberi hadiah kepada kita.

Thank's A lot.... huhuhu

8 comments:

  1. The Lekat Lekit Story : thanks....

    ReplyDelete
  2. sem dua masok 3... xkan x pernah nampak kowt kat poli 2.. huhuhu

    ReplyDelete
  3. ai haziq.. cik nurul dah tukar link .. :) ni link baru http://nurulhananii.blogspot.com/ .. btw thanks alot coz still letak present cik nurul bg haziq kat bawah entry haziq :)

    ReplyDelete

Nuffnang