Nuffnang

Followers

Friday, May 20, 2011

First Time Shoot wedding!!


Assalam

melihat kepada entri kali ini, macam aku je yang shoot wedding kan??
Erm... actualy bukan aku yang first time shooting wedding. tapi Sahabat baik ku ini iaitu
En Adika Putera.


Alhamdulilah, rezeki dia. Aku entah bile la nak shoot wedding.
walaupun aku banyak kali shooting. Tapi aku tak pernah shoot wedding orang huhu..
Aku selalu shooting Short filem, Video Klip Muzik dll

mybe korang pernah tengok art work aku kan?
First time aku jadi pengarah adalah untuk Video Klip Air Mata Ibu
nak tau dengan lebih lanjut Klik Sini



W.T.F production adalah Production kedua aku selepas
Maricle's Junior Production

Singgahlah ke blog abang Dyka ni. Blog dia sangat sempoi. Dan yang paling penting pernah masuk majalah Yezz lau tak silap aku.

Gambar aku pown ada gak.. huhuhu...



Aku agak kecemburuan ar sebab dia sudah memiliki DSLR yang tersendiri. sedangkan aku masih belum mempunyainya lagi.

Dslr idaman aku. huhuhu...



Tapi tak mengapa. Insyaallah kalau ada rezeki aku akan memilikinya pada awal bulan Julai.
Camera Model apa?
yang tu belum buat keputusan lagi.

Erm korang ada suggestion tak??
mybe aku fikir aku nak angkat Eos 1000d
tak pon 600d. amacam??

10 comments:

  1. huwaaa...aku pon mahukan Dslr !
    tunggu jeh kau Dslr ..dpat siap!!
    heeeee

    ReplyDelete
  2. aqmalazmi : tau tak per... minat gak meh?? huhuhu

    ReplyDelete
  3. 1st time, tapi
    nampak ok je... hahaha

    ReplyDelete
  4. nak DSLR jugak...tapi ntah bila lah dpat agaknye...huhu

    ReplyDelete
  5. Shamsuddin Amin : budaknyer memang talented.. nak wat cam ner...

    Syda : tau x per... sabor je la...

    ReplyDelete
  6. waahhhhh!! gilerr ahh..mcm idolllll gituuhh..
    kaw ni pon..aku baru lagikk..=="

    ReplyDelete
  7. Dyka : hahahaha... semar pe walaupown first time...

    End Wan : hahahaha...

    ReplyDelete

Nuffnang