Nuffnang

Followers

Friday, April 15, 2011

WTF Production



Alhamdulilah baru-baru ny aku dan group aku iaitu WTF production dah selesai menjalani pengambaran V.Klip Muzik yang bertajuk Air mata kami... eh silap... Air Mata ibu.. Banyak yang kami belajar dari En Zam sepanjang pengambaran... memang seronok ar... huhu... banyak suka duka yang kami tempuhi bersama... hahaha... Kat sini aku nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada krew2 yang terlibat. Krew2 yang terlibat adalah....

Muhammad Hazieq Mohd Sanat : Pengarah
Zulhilmi Rashid : D.O.P
Azira Abdilah : Lighting
Azam Aziz : pown Lighting jgk
Najmi Asri : yang dia ny aku confuse sikit... huhuhu... x silap dia grip n keselamatan kowt..
Bella : Conty Girl or kesinambungan
Zetty : Paling penting dalam produksi dia jadi Pengurus Produksi
Afey : dia design cover album ngan audio
Wawa : dia jaga boom mic... mesty penat..

x lupa jgk ucapan terima kasih kepada Bdk2 kelaz yang datang tolong...

Syahmi A. Samad
Suhaimi harun... dia ny x de kene mengena dengan suhaim baba
Mustafa kamal... dia ny pown x de kaitan dengan pelakon 2...
rifaie... abang long kite orang...

Kepada talent2 yang terlibat... terima kasih jgk di ucapkan...

Syafiqah hamdan : penyanyi kami...
Umira Zaidi : pelakon kami
dan yang paling penting Pn Salimah : memegang watak sebagai mak kepada Myra...

kat sini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada krew2 yang terlibat sepanjang menjayakan v.klip muzik ny... banyak yang kite tempuhi bersama, memang satu kenangan yang sukar untuk dilupakan. huk2.. harapan aku.. kita akan dapat hasilkan produk yang lebih berkualiti pada masa akan datang...

Sebelum 2.... WTF adalah Singkatan kepada We The Future Production... jangan salah faham... hehehe....

Align Center


2 comments:

  1. we the future..
    letak r skali dok videonye..
    xnk dah men lampu aku..

    ReplyDelete

Nuffnang